
Pokud jste se rozhodli na svém MacBooku používat pro příchozí a odchozí poštu aplikaci Mail, pak budete patrně dříve nebo později potřebovat nastavit vlastní podpis. Do všech odchozích zpráv můžete vkládat speciálně připravený podpis, který se automaticky připojí na konec e-mailu.
V případě firemního MacBooku nebo firemního e-mailu jistě oceníte možnost vytvořit si první podpis pro pracovní e‑maily a druhý podpis pro soukromé e‑maily. Maximální počet podpisů není omezen, takže si můžete připravit tolik variant, kolik potřebujete.
Jak si nastavit podpis v e-mailu
- Otevřete si aplikaci Mail.
- V horní liště klikněte na záložku Mail a vyberte záložku Předvolby.
- V horním menu nově otevřeného okna vyberte záložku Podpisy.
- V levé části otevřeného okna vyberte možnost Všechny e-maily.
- Pro přidání nového podpisu klikněte na malou ikonku + (plus).
- Pojmenujte nový podpis a vyplňte si ho podle vlastních potřeb.
- Při psaní nového e-mailu vyberte vytvořený podpis z nabídky.
Komentáře