Jak postupovat, když máte zablokovaný nebo deaktivovaný Apple ID účet?

Jak postupovat, když máte zablokovaný nebo deaktivovaný Apple ID účet?

Přihlašování k produktům a službám Apple je chráněno počtem neúspěšných pokusů. Příčinou může být opakované zadání špatného hesla, neexistujícího Apple ID nebo kombinací obojího. V případě, že několikrát za sebou zadáte špatně tyto údaje nebo opakovaně neodpovíte správně na bezpečnostní otázky, vaše Apple ID bude v zájmu vaší ochrany automaticky zablokováno a nebude možné se nadále přihlásit.

Zablokování vašeho Apple ID ihned poznáte, protože se při pokusu o přihlášení zobrazí jedna z následujících hlášek:

  • Toto Apple ID bylo z bezpečnostních důvodů zablokováno.“
  • Toto Apple ID bylo z bezpečnostních důvodů uzamčeno.“

V případě, že jste před nedávnem svůj Apple ID účet deaktivovali, můžete se setkat s jednou z následujících hlášek:

  • Nemůžete se přihlásit, protože váš účet byl deaktivován.“
  • Nemůžete se přihlásit, protože váš účet byl z bezpečnostních důvodů deaktivován.“

Obnovení vašeho účtu probíhá v závislosti na způsobu ověření Apple ID, které jste si dříve zvolili.

Dvoufaktorové ověření

Seznam důvěryhodných Apple zařízení můžete prohlédnout a spravovat v části Zařízení na stránce vašeho účtu Apple ID na této stránce. V případě, že k přihlašování používáte dvoufaktorové ověření, můžete využít následující postup:

  1. Otevřete si tuto stránku, pokuste se přihlásit se svým Apple ID a připravte si důvěryhodné zařízení, které bude rovněž připojeno k internetu.
  2. Po zadání Apple ID bude na důvěryhodné zařízení zaslán dočasně vygenerovaný 6-ti místný ověřovací kód ve formátu XXX-XXX.
  3. Tento kód ve formátu XXX-XXX zadejte v modálním okně, které se zobrazí na obrazovce při přihlašování, viz bod č. 1.
  4. Po přihlášení můžete v sekci Účet spravovat spravovat svoje Apple ID nebo v sekci Zabezpečení změnit svoje heslo.

Nezapomeňte, že ověřovací kód se výrazně liší od přístupového kódu, kterým iPhone nebo iPad odemykáte. Přístupový kód má zpravidla podobu číselného 4místného nebo 6místného kódu.

Bezpečnostní otázky

V případě, že pro autorizaci vašeho Apple ID máte použity bezpečnostní otázky, můžete využít následující postup pro obnovu vašeho přístupu:

  1. Navštivte tuto stránku ve webovém prohlížeči.
  2. Vyplňte své Apple ID a klikněte na Pokračovat.
  3. Pokračujte dle instrukcí na obrazovce.

Pokud jste zapomněli svoje Apple ID, můžete si přečíst článek Jak postupovat, když jste ztratili nebo zapomněli svoje Apple ID, který jsme pro vás připravili.

Stále se vám nedaří odblokovat vlastní Apple ID účet? Napište nám do komentářů nebo na e-mailovou adresu redakce@oapple.cz a pokusíme se váš probém společně vyřešit.

Komentáře

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti Více